Gröndag!
[DATUM: 2010-10-21 TID: 08:27:14]

Godmorgon!
Lite småbråttom, eller ja.. Väntar väl på att klockan ska gå och snart ska vi få klä på oss och åka mot jobb och dagis. Var heelt slut efter jobbet igår. Somnade på soffan på kvällskvisten och roligare än så blev det inte.. =/

Idag ska jag jobba och så skippar jag afron. Har träningsvärk och så vill jag inet vänta till kl.19. i sala. Blir så sent. Åker och simmar direkt efter jobbet istället. Ska försöka simma lite längre än vad jag gjort senaste gångerna. Ska bli himla skönt! =)

Grönt idag...




Grönt som sagt..

Hhmm.. Idag tror jag barnen får ha overall, jättekallt ju!
Nä, byta på lilleman och åka till dagis.
KRam kram.. <3


Kommentarer
Postat av: ewe

Du är så himla duktig med ögonskuggorna! Det blir alltid så fint. Lite avis måste jag säga :)



Ja, kallt var det imorse. Minusgrader...

Ha det fint!

2010-10-21 @ 22:56:58
URL: http://ewev.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0