Fullt ös...
[DATUM: 2010-10-25 TID: 21:19:02]

DEt är fullt upp heela tiden just nu. På gott och ont. Mycket som krockar och det känns lite hattigt.. Men det är roligt och jag gillar farten också! =)
IDag har vi haft besök av Elin, Eveline och Collin som ville ha vattkoppor. =P Mycket trevligt. Nu ikväll skulle jag ha boxats med Anna K, men tyvärr så hittade jag på en annons om ett informationsmöte om en utbildning som jag vill gå. Så jag fick skippa träningen och gå på det. Det är jag glad att jag gjorde för det var skönt att få höra lite och träffa lärare osv. Ska nog söka och sen får vi se hur det blir. Kommer säkert inte ens in. De prioriterar väl folk som är arbetslösa osv.. Vi får se.

Imorgon ska vi dona lite här hemma och på kvällen SKA jag träna afro. Känner jag inet för det så måste jag åka och simma. Så det så! Kom igen nu slöhög! =P

Nä, ska kolla fejjan och liet bloggar innan läggdax.
Godnatt kära ni! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0