Fredag..
[DATUM: 2010-10-08 TID: 07:30:54]

Godmorgon!
Känner mig lite seg idag. Har nog sovit hårt inatt. För en gångs skull så kom inte Stella in. SKÖNT, men jag känner mig tung ohc seg i kolan.. =/ Hoppas jag kommer igång sen. Har tråkiga kläder och noll inspiration.. Har iaf sminkat mig. Skulle ha blivit en mer cerise/rosa sminkning, men den blev rosa/lila/orange.


Den är bra mycket mörkare än vad den ser ut här. Fick inte alls till det med ljuset nu när det är så grått och mulet ute... =/ Tråkigt.. Yeah, yeah..



Är iaf redo för jobb. SKa ta och äta lite frukost och läsa tidningen.
Hoppas ni får en bra dag! <3
Puss o kram..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Karin, att du inte utbildar dig till make up artist??! Du är så sjukt duktig på att sminka dig själv med så fina färger!! :)



2010-10-11 @ 10:37:49
Postat av: Em

Åh, jag önskar att jag också kunde sminka mig så fint som du gör! SKITSNYGGT!

2010-10-12 @ 21:21:50
URL: http://enemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0