Duktig idiot!
[DATUM: 2010-10-29 TID: 15:55:44]

Haha..
Pucko mig..
Innan barnen somnade efter lunch så kissade Stella och jag satte den tvättade "insatsen" på pottan i Svantes fotölj medans jag lade ner honom i sängen, sen sprang jag vidare och lade Stella.
Nu efter miéllis så satte hon sig coh kissade och när jag skulle torka henne så ser jag hur det rinner ut en massa kiss bakom pottan... *SUCK* Pucko mig glömde ju sätta tillbaka insatsen. Hon har kissat rätt ner i hålet och ut på golvet.. haha.. Bra där! =S

Jag fick iaf sova och sov i 2 underbara timmar!! =D
Nu har vi ätit mellis och jag har fixat klart med ansökan till utbildningen och den ska skickas iväg IDAG! Spännande! =)

Vet ni vad jag ska göra nu?
Jag ska faktiskt lyssna på en julskiva som jag fick hem nyss! =) Myspys! SÅ ska jag öva min sminkning tills imorgon. =) Hihi, ska bli så kul!! =)
Kram kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0