=D
[DATUM: 2010-10-26 TID: 07:56:26]

Godmorgon!
Har sovit himla skönt inatt. Stella kom in vid ettiden, men hon somnade om direkt. Sen sov jag till 7.20, sovmorgon gillas! Nu hör jag Svante joddla lite i sin säng och Stellson sover än.
Själv så sitter jag här och har skrivit i ansökan till utbildningen och filat på mitt personliga brev. Behövs lite mer på det, men det får jag fixa lite senare. I det stora hela så är det klart. Nu är det några ändringar och finputsningar kvar bara. =)

Idag blir det en lugn dag hemma och afro till kvällen.
Ska bli sååå skönt att träna. Även om jag känner mig otränad så dte blir nog tufft.. =P Men man måste ju göra nåt åt det så..

Nä, ska kolla till lilleman. <3
Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0