Crap..
[DATUM: 2010-10-06 TID: 06:43:45]

Hej..
Haft en tuff natt.. Dröm mardrömmar.. Fick lov att tyda dem på internet.

ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. (Inte bra...Gör mig orolig...) 
Bli biten av ormar: någon förtalar dig. (Det är ju inte så kul.. =( )

Våldtäkt:

Att drömma att man blir våldtagen kan vara ett försök att ta fram sina starka sidor om man känner sig utsatt, men detta tycks mest gälla om du lyckas undkomma våldtäkten. Det kan också ha att göra med en rädsla för att bli oönskat gravid. (Värt att tillägga är, att det absolut inte behöver ha med det verkliga livet att göra, om man drömmer att man blir våldtagen, men det kan ha det. Kanske har man blivit det eller blivit utsatt för våldtäktsförsök.) Vidare kan våldtäkt symbolisera sexuell energi av någon form, fritt för egna tolkningar. En annan översättning är att du har att göra med någon som har mycket makt och inte bara använder den till att båda gott. Något väsen kan behandla ens själ illa, detta kan medföra drömmar om våldtäkt.

Hemsk natt med andra ord.. =(

Jobbet gick bra igår! Fick jobba över 20 min med en underbar kund som var så himla go och trevlig. Hon skrapade ihop saker för 4400 kr och ville genast prata med chefen om hur trevlig och duktig jag var! Det var riktigt kul att höra!! =D Det är ju lätt när kunderna är öppna och vi verkligen kan prata och få ihop det tillsammans. Riktigt kul! =) Sen åkte jag och simmade 25 min och sen var jag till Tomas och åt som tänkt. Sen fick jag ett telefonsamtal som var fruktansvärt.. =( Jag klarade inte av att gå på Aloe Vera partyt utan åkte hem..
Johan och barnen var borta så jag fick sitta i lugn och ro med ett tänt ljus, funderna, be, skicka styrka och tankar till de som behöver, låta tårarna rinna fritt och bara få känna i lugn och ro. Det kom hem vid halv nio och jag fick många välbehövliga kramar.. Känns tungt just nu, även om jaghoppas för allt i världen att det ska bli bra..

Idag är ögonen svullna och jag känner mig väldigt seg och trött. Ska iaf försöka fixa lite smink så jag ser okej ut på jobbet.. Idag är det iaf bara jobb och sen åka hem till barnen. Skönt.. Orkar inget annat..

För övrigt så har jag träningsvärk som bara den i vader, armar och rygg idag. Härligt! Länge sen jag kände av vaderna såhär. Men det var väl alla sparkar som gjorde det. Ge mig vad jag tål säger jag bara! =P

Nä, ska gå och fixa lite smink..
Kram på er, ta hand om varandra... <3
Man vet aldrig när livet förändras... =S


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kram! Hoppas det ordnar upp sig.

2010-10-06 @ 09:43:41
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0