Bristningar..
[DATUM: 2010-10-13 TID: 19:38:33]

Vet ni..?
Både efter jag hade fått Stella och när jag fick Svante så trodde jag att jag ALDRIG NÅGONSIN skulle kunna ha bikini på mig igen. Bristningar på magen och på höfterna. De på magen kändes värst.. Hemskt.. =( Men nu, 1 år och 4 månader senare så har jag haft bikini på en solresa och nu även flera gånger i badhuset och det känns bra! Bristningarna är i princip borta. Nu är det bara ärr kvar och det är klart att jag inet har nån platt och slät mage. Men den är ändå bra mycket finare än vad jag någonsin trodde att den skulle bli! Det får mig att känna mig väldigt nöjd! =) Skönt!!
Har iaf vart och simmat och solat ikväll. Skönt som bara den! Behövde komma ut efter en dag hemma. Längtar tillbaka till jobbet nu..

Sen jag kom hem har barnen vart kanonmysiga! De är hur trötta som helst, gosar, leker, skrattar, pratar och bara är supertrötta. Gosigt värre. Nu leker de med lego på Svantes rum. De måste hålla sig vakna åtminstone 25 min till.. Håll ut!!

IKväll blir dte Grey´s! Me like!
Puss på er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0