Blöjfritt...
[DATUM: 2010-10-29 TID: 22:26:15]

Spännande!
Stella sover utan blöja för första gången inatt. Hon har vart torr i flera veckor och kommit upp och kissat om hon var kissnödig. SÅ nu håller vi tummarna att fröken klarar det här! =)


Rulla tungan är kul! <3

Ikväll har vi klippt grabbarna. Johan inför maskeraden imorgon och Svante var ett infall. Men han blev grym! =) Mina tuffa grabbar! <3


Nyrakade! <3


Vår lilla tuffing!! <3

Ska kolla klart på Idol nu och sen blir det till att sova. Är ändå rätt så pigg, sov ju middag idag.. =P Men jag behöver nog sova så jag orkar med kvällen imorgon! Party party!! =D Ska bli så hiiiimla kul!!

Just ja, nu är ansökan inskickad (om jag inte skrev det..), så nu får vi se om jag kommer in eller inte.. =S Vi får la se.. Lite nervöst!

NÄ, snart Idol!
Puss på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

vad ska du söka? måste ha missat de..

2010-10-30 @ 11:00:13
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: ann

åh vad tuff han blev :)

typ sådär vill jag ha på Colin också men jag har inte vågat mig på trimmern på honom, han skulle väl bli knäpp :D

2010-10-30 @ 20:40:16
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0