Blir en bra dag idag! =)
[DATUM: 2010-10-05 TID: 07:25:07]

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt.. =)

Känner att det blir en bra dag idag! Bara mina planer går ihop så. =) Först blir det jobb, sen åker jag och simmar, sen hoppas jag att jag får bjuda Tomas på mat och efter det ska jag på Aloe Vera-party med Lotta! Det ska bli så kul att träffa henne! Vet inte när vi sågs sist.. =S Blir iaf en rolig dag! =)

Boxen gick fint igår! Det var jobbigt, men superkul! =) Trodde jag skulle vara död i kroppen idag, men jag känner av vader, lite i hela armarna och i nacken. Men det känns lugnt, trodde inte att jag skulle kunna ta mig ur sängen! Haha.. =P Det var iaf grymt skönt att få svettas och ta i lite! =)

Stella har visst kommit in inatt. Kommer inte ihåg det. Eller jo, kommer ihåg att hon sa: Jag har kissat. Jag frågade om det var på pottan? Jo sa hon.. Sen somnade jag. =) Sen har lilla fröken använt mig som fotpall hela natten.. =/ Hehe.. Har iaf sovit sååå skönt inatt! Härligt! =)



Nu sover hon än i vår sängen. Jag sitter här med turban på huvudet och väntar på att hon ska vakna så jag kan fixa håret. I övrigt är jag färdig, ska bara packa simkläder och det som behövs dit. Måste snart ta och väcka kidsen så vi hinner. =) Hoppas att ni får en kanondag!!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0