Zzzz... <3
[DATUM: 2010-11-27 TID: 08:58:31]

Godmorgon!
Sovit riktigt gott! Var upp med lilla fröken vid 5.40.. Då hade
hon lyckats tappa sitt hårspänna i pottan. Hehe.. Fixade det,
gjorde välling och sen slog jag på en film till henne. Sen gick
jag och lade mig igen.. =) Vaknade igen strax efter sju och då
hoppade jag in i duschen. När jag kom ut så hade hon somnat
i soffan.. <3 Så himla söööt!


Så himla gosigt! <3

Har börjat julpynta nu på morgonen. Satt upp stakar och stjärnor
i köket och vardagsrummet. Synd att det är så mycket grejer och småstökigt
överallt så jag kommer inte kunna göra allt förrän det är städat. =/
Funderar iaf på att ta med mig barnen och gå en sväng på julmarknaden
I Västerfärnebo idag. Vet inte om det är så mycket men jag behöver
iaf handla mjölk och smör. Johan är ju iväg och jobbar så vi är själva
några timmar. Får se vad vi hinner med..

Nej, sätta fart nu!Kram kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0