Världens bästa pappa!
[DATUM: 2010-11-14 TID: 08:42:01]

Idag är det fars dag och det har vi firat med mys i sängen imorse. Johan fick paket från barnen och han blev jätteglad för allt! =) Perfekt!


Två små grisar som sover gott. Jag har vart upp och gjort välling till
Svante och han har somnat om.. =)


Johan får hjälp av Stella att öppna paket.. =)

Idag blir det lite allt möjligt som händer. Johan är iväg och jobbar lite halva dagen och sen ska vi till johans föräldrar. Jag har tänkt att baka lite med barnen på förmiddagen, vi får se vad vi hittar på. =)

Igår tog jag mig för att byta mobil. Så nu har jag en Xperia X10 minipro. Den känns riktigt bra och jag är nöjd med kameran. =) Bra mycket bättre än min förra. Nu ska jag bara vänja mig vid skärmen och att skriva sms på tangentbord eller på skärmen. Men det går nog fort.. =)


Vi hade en riktig myspyskväll igår.. <3

Ne, ska byta bajsblöja och klä p lite barn innan vi ska sätta igång och baka.
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0