Mysig helg! =)
[DATUM: 2010-11-07 TID: 07:48:01]

Godmorgon på er..
Har vart fullt upp och mycket som hänt ett tag. Många känslosvänger men det går jag inte in på mer här i bloggen.. Annars så har vi ätit middag hos mamma och pappa tillsammans med Kicki och Lars i fredags. Fick suuuupergod mat och sen en massa snack. Väldigt trevligt! Efter det sov jag och Stella kvar i Västerås.
På lördagen så var jag på Ikea och shoppade en massa och på eftermiddagen coh kvällen hade vi familjemys här hemma och Johan lagade god mat! =)


Stella och mamma donar vid frukosten. Stella gillade te. =)


Myspys med morfar... <3

I fredagskväll började vi hitta små prickar på Svante och i lördags morse så var de vätskefyllda. Aj aj aj.. Vattkoppor på barn nr.2 då.. Har sjukanmält mig hela veckan. Känns väl sådär när man äntligen kommit igång efter förra svängen.. =( Vara hemma en hel vecka till.. Hhmm..


Största koppan....



Imorgon måste jag in till Sala vid 10, har fått röntgentid till mitt knä. Ska försöka fixa barnvakt. Hoppas det löser sig för det ska bli sååå skönt att få det gjort.

Hepp, nu är Stella och Johan vakna, ska äta lite frukost och sen har en skön dag allihopa! =)
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0