The night...
[DATUM: 2010-11-08 TID: 07:09:54]

Godmorgon!
antar att alla 148 st var nöjda med mina bildinlägg igårkväll. Inte en kommentar. Lite snålt av er måste jag säga.. =P Hehe.. Nu ska jag inet bråka på er..
Har iaf sovit skapligt inatt. Vaknade strax före fyra av att Svante ropade på mig. Då satt han så fint i sängen, med sina vantar på och vil "Ma, ma" = Komma.. <3 Så han fick komma upp. Testade att ha in honom i vår säng, men han ville baaaara snacka. Vi gick till köket och drack vatten och tog febern. 38,4, skruttan, gav alvedon och bytte blöja och sen gjorde jag välling. Guuud va han snackade! Han kunde alla ord inatt! Blöja, välling, bok, komma, vante, mm.. Vår stora duktiga kille! <3 Efter vällingen så hörde jag att han låg och snackade, men han somnade om tillslut. Skönt! Gick upp vid sex och torkade Stella som kissat och sen sov vi 30 min till. Sen gick vi upp.

Har funderat såå på hur jag ska göra idag. Men har bestämt mig för att jag får skippa röntgen. Känns inge bra att åka iväg när Svante har vart febrig. Ska kolla om de kan ordna en annan tid senare i veckan. Lika bra.. Ville vara hemma och gosa med lilleman och skrutt-Stina.. <3


Myspys hos mormor och morfar i fredags! <3

Ska fixa lite välling till damen nu.
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0