Stress, stress, stress...
[DATUM: 2010-11-30 TID: 07:26:35]

Godmorgon!
Det är fullt ös heeeela tiden just nu. Min hjärna hinner inte alls med...
Igår jobbade jag, sen hämtade Johan mig, han hämtade barnen på dagis,
jag hämtade nybesiktade bilen hos Rolf och slänge iordning lite
tomtegröt och mackor. (They loved tomtegröt!!!) Efter det så stacka jag
fort som attan iväg till dagis för föräldrarådsmöte. Satt där nån timme
och pratade, hem, Johan åkte direkt för att byat bil med sina föräldrar..
Jag och barnen fortsatte att julpynta. Stella fick ställa ut alla jultomtar.
Sååå sött! Hon har ställt små tomtar på alla förnsterbrädor i hela huset
och lite på vardagsrumsbordet. himla sött! =) Snaaaart är julpyntet klart..

Idag blir det jobb och direkt efter det så åker jag till Västerås tillsammans
med Anna K. Vi ska göra Hälla och leta fina kläder + julklappar. Ska bli
så himla kul med lite tjejmys! <3

Det är som sagt inga lugna stunder och det är så himla mycket som
snurrar i mitt huvud just nu och jag vet inte hur jag ska få ordning
på allt... =/ Det är pepparkakshus som ska bakas, gardiner som ska upp,
hus som ska städas, planering av julafton, tvätt som måste tvättas,
ett par julbord, kläder till alla festligheter, julklappar och ett par
födelsedagspresenter måste köpas, vi måste fixa julgran, adventsgran (?),
och mycket annat, mitt i allt så ska jag jobba nästa alla dagar fram till jul..
Känns sådär.. =/ Stressigt.. Men, det är tur att jag vet:
DET ORDNAR SIG ALLTID!!!!!!!! =D

Ne, nu måste jag fixa spagettin till matdosan och ta upp Svante och klä
på honom inför dagis. Hoppas att ni får en bra dag i kylan!
Krams.. <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Konstigt nog så fixar sig allt, även om man får stressa ihjäl sig =)) Ha en jättemysig kväll!



OM du kan och vill så ändra teckenstorleken på dina inlägg. Tycker de är i minsta laget och blir jobbigt att läsa för så gamla som mig ;-)



Kramar

2010-11-30 @ 09:53:07
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0