Spontanshopping.. =)
[DATUM: 2010-11-15 TID: 21:47:30]

Var in på min H&M sida och kom på att jag skickat efter en klänning och en topp som skulle komma i december. Har dock kommit på att den inte passar mig så jag tog bort båda. Men det blev iaf en klänning, ett par träningstights och en billig klänning som blir en chansning.. Hehe..

Me like shopping!! =D

Förövrigt så väntar jag på mon STOOORA guldbonus från H&M som borde dimpa ner hos mig när som helst! Bra shoppat även i år! <3 Älskar H&M, så är det bara!

Nej, sova så jag orkar jobba och träna imorgon.
Åh va kuuul!!
Puss å kram.. <3


Kommentarer
Postat av: Malin F

Kul med shopping! Jag väntar oxå på STOR H&M bonus :-)

2010-11-16 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0