Sova är hääärligt!
[DATUM: 2010-11-25 TID: 06:42:46]

Åh va jag älskar att sova hela nätter!
Det är sååååå skönt! Vilken lyx, jag hoppas
att denna period håller i sig lääänge!

Det enda som är lite tråkigt är att barnen vaknar
redan 6.15-6.30.. Tycker det är lite tidigt för jag hinner
inte få nån tid för mig själv. Idag kom Stella in medans
jag duschade och nu har jag precis kommit ut och nu
hör jag att Svante ropar från stt rum. =/

Idag är det jobb och klippning som står på schemat.
På jobbet är dte slutklämmen på skyltningen och lite
förberedelser inför löning + julskyltning. Efter jobbet
ska jag och klippa mig hos Josse för sista gången...
Sååå sorgligt, om nån dag så flyttar hon till London.. =(
Nån som har några tips på vart man ska klippa sig i Sala??
Nån som är lyhörd och lyssnar ordentligt på vad man vill??

Nä, ska smörja in mig och så ska jag ta upp lilleman om
han inte har somnat om. Ha en skön torsdag! =)
Kram kram.. <3


Kommentarer
Postat av: carro

Då måste jag rekomendera Anna Ekman på salong lillstrumpa. Jätteduktig och lyssnar och försöker verkligen klippa på ett sånt sätt att man får det man vill ha och det som passar en. :)

2010-11-25 @ 11:39:41
URL: http://lifeisjust.blogg.se/
Postat av: Malin F

Då måste jag ju tipsa om min kompis Erika på Frittes Klipp. Hon är jätteduktig.

2010-11-25 @ 13:17:16
Postat av: Svenanna

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-01-26 @ 20:54:52
URL: http://svenanna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0