Snart sjuk??
[DATUM: 2010-11-17 TID: 20:17:56]

Hej på er!
Hade en seg dag på jobbet. Julskyltningen blev väl inte precis som jag hade önskat. Men, men.. Blir kanske fint iaf. Får hoppas på det. Nästa vecka är det dax att sätta igång. Nästa söndag är julskyltningen.

Efter jobbet så har vi vart till Västerås och ätit på Donken och handlat lite smått och gott på Coop. Äntligen har jag fått hem nya lipsyl! Pjuh! =) Nu känner jag mig trygg igen.

I övrigt så mår jag inte toppen precis... Träningsvärken har smygit sig på under dagen och jag har ont i benen och nacke/axlar. Sen har jag blivit redigt förkyld. Har jätteont i halsen när jag sväljer och den känns trängre och trängre, näsan är konstant fuktig och huvudet känns såååå tungt. Usch.. Så värktabletter och nässpray lever jag på.. =/ Imorgon är jag ledig och det är sååå skönt!

Nej, koll apå tv nu. Helt slut.
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0