Sjuuuk.. =(
[DATUM: 2010-11-18 TID: 04:35:57]

Godmorgon typ?
Klockan är 04.30 och jag pallar inte att sova mer. Har kämpat hela natten.. Igårkväll började jag frysa och sen blev det bara värre coh värre. Skakade i hela kropp, fick jättesvårt att gå för att jag skakade så i benen.. =( Världens frossa.. Hade lite lätt feber då. Spenderade många timmar åt at försöka sova. Men jag frös och skakade. =( Men tillslut sov jag en stund. Men sen har jag vänt och vridit på mig. Har sååå ont i halsen, upp mot öronen och så nacken.. Aj aj aj.. =( Huvudet känns som om det ska sprängas.. Har haft 39 graders feber hela natten.. Va länge sen jag hade feber och det är en skum känsla..

Måste iaf in till stan och klippa Stella idag. Annars blir det soffan..
Ne, göra nåt.. Typ sitta här så länge jag pallar och sen lägga mig på soffan..
Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0