Onsdag it is!
[DATUM: 2010-11-17 TID: 08:43:40]

Godmorgon!
Skön arbetsdag igår. Har en praktikant som ska var ahos oss en månad. Supergullig tjej som det gick kanon med. =) Hade hand om henne hela dagen så det flöt på bra trots att det här är en seg vecka. Efter jobbet sprang jag en sväng på stan och köpte några julklappar. Så nu är jag igång! =)
Efter det blev det afro. Sååå skönt och inte alls så jobbigt som jag tänkte det. Fast det gjorde ändå ont, men jag trodde det skulle vara värre.. =P

Hade skönkväll hemma med familjen och bara hade mys. <3 Barnen fick duscha med Johan och sen var de toktrötta och somnade strax före åtta. Skööönt!

Idag blir det jobb och sen tror jag att vi ska till Västerås en snabbis. På jobbet ska vi planera julskyltningen så det blir nog full fart idag för oss..
Hepp..
Hörs sen! <3
Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0