Myspys igen..
[DATUM: 2010-11-11 TID: 20:41:46]

Hej hej!
Har haft mysiga dagar tillsammans med Anna och Leo!
Igår eftermiddag gjorde stannade Anna, STella och Svante ute en stund extra och jag gick in med Leo. Då passade de på att göra en liten snögubbe och göra lite fint tills Johan kom hem. =)




Sen klippte Anna allas tånaglar. Eller ja, män och barns.. ;-)


Tre kusiner som är badsugna! =) (Mer eller mindre prickiga..)


Sötnosar!! <3


Pyramid! Anna står på knä på papi och Svante hänger på.
Han borde ha vart på toppen, men det var lite svårt.. =/ Hehe..

Idag var vi hemma och mös på förmiddagen och på eftermiddagen så har vi vart i Västerås hos mamma och pappa. Där åt vi mumsig lax, kolaglass och nån frukt till efterrätt. =) Lyx!
Efter maten badade pappa/morfar Stella och Svante och det älskade de!

Nu är vi hemma och alla barnen sover. Skönt som bara den.
Imorgon är det fredagsmys!! Me like!! <3

Har haft huvudvärk hela dagen och börjar känna mig seg nu.. Ska nog lägga mig på soffan och vila lite med min älskling.. <3 Ha en skön torsdagskväll!
Puss o kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0