Mysig fredagsmorgon!
[DATUM: 2010-11-19 TID: 07:36:04]

Godmorgon!
Trots halsont och väldigt kladdiga ögon så har vi en mysig fredagsmorgon här hemma. =) Svante väckte mig vid halv sju. Sen låg vi länge i min säng och gosade. Men sen ville han ha välling så vi gick upåp, då kom Stella också. Nu myser de med varsin bok i soffan och jag sitter här och ugglar. VÄntar på att klockan ska bli åtta. Ska ringa vårdcentralen i Västerfärnebo för att se vad vi ska göra med deras ögoninflammation. Vill ju inte bli bättre..

Annars så blir dte nog en lugn dag idag. Skulle ha jobbat men det blir vab. Ja och vård av mig själv också.. Har iaf ingen feber men halsontet är inte kul... =( Men imorgon får jag jobba, så är det bara!

Förresten, nån som har bra tips på hur man haterar barn som bara skriker och gnäller hela dagarna?
Stella är helt otrolig just nu... =( Jag blir tokig på henne..

Nä, ska kolla lite innan jag ska ringa vidare..

Kramar..


Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är treårstrotsen underbar? Jag blir tooookig! Men säg till mig om du kommer på nåt sätt att hantera det :)

2010-11-19 @ 09:47:52
Postat av: uLrica

Åldern...härda ut! Jag köpte trotsboken för att få ork att ta hand om eländet!

Det är en faaas!

2010-11-19 @ 10:57:12
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Tessan L

Jag tror på att stärka det som är bra, lyfta fram de positiva. Självklart måste man säga till när barnet gör fel oxå men man kanske inte behöver göra så stor sak av allt, man måste välja sina krig sägs det ju. (Fast jag tror att du redan gör allt detta!)

På högskolan får vi lära oss att barn ALLTID är i lek, det kan ju vara bra att tänka på.



// Tessan (blivande lärare mot unga år/förskola)

2010-11-19 @ 16:06:13
URL: http://tessanl.bloggsida.se/
Postat av: Asbjornanja

Really enjoy your website. Thank You.

2011-12-12 @ 15:47:01
URL: http://asbjornanja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0