Kvällspyssel...
[DATUM: 2010-11-07 TID: 18:49:54]

Ätit pizza, sen satte vi lite fart.
Jag har sorterat alla vantar, mössor och halskragar.
Både mina och barnens.


Blev en ny lampa i köket.. =)


På eftermiddagen sorterade jag mina smycken.
Slängde en massa och lade undan en heeeel del!
Hängde upp lite örhängen...


Armbanden, ringarna och lite till...


Scarves, halsband och allt det andra.. Mycket är det!

Har haft en supermysig helg! Verkligen en familjehelg med mycket fokus på barnen. Det har vart riktigt gosigt! =) Nu kikar barnen på "Fem myror är fler än fyra elefanter" medans vi softar vid datorerna. Skönt!
Ska knäppa kort på Svantes mage och rygg sen. Guud va han är prickig. Mycket mer än va Stella va.. =( Ser ut att vara så oskönt.. =( Han ska få alvedon till natten iaf. Tror ni han vill sova med vantar då? Vi får väl se.. Hehe..
Nej, ha det så bra!
Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så skönt med lite ordning och reda bland smyckena! =) Då ser man vad man har och inte har! Taklampan är jättefin!

2010-11-08 @ 08:23:39
URL: http://malinjacob.blogg.se/
Postat av: Malin F

Gudars vad med smycken! ;-)

2010-11-08 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0