Klegg...
[DATUM: 2010-11-16 TID: 07:46:41]

Godmorgon!
Har sovit såååå skönt! Va upp och stoppade i nappen på Svante vid fyra, men annars hr jag sovit hela natten. Gudomligt! =) Stella kissade inte innan hon gick och lade sig så jag tog för givet att hon skulle komma upp i natt. Men hon siv till kl.6.30 och kissade då. Kanon! =)

Bådas båda ögon är alldeles ihop klistrade med klegg.. =( Ögoninflammation känns inte kul! Jag bahndlar för fullt här hemma. Stella klagar på att det känns konstigt i ena örat också, så jag ger henne nässpray tre gånger om dagen och hoppas att det ska hjälpa. Har noll erfarenhet av öroninflammation, så vi får väl se om det blir nåt eller om det bara har med förkylningen att göra.

Ska bli skönt att jobba iaf. Riktigt skönt!
Nej, ska fixa lite på fk nu.
Kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0