Julskyltningen.. =)
[DATUM: 2010-11-28 TID: 21:45:20]

Godkväll!
Har haft en riktigt kul dag på jobbet! =) Det har vart
mycket folk och bra snurr. Lagom med saker att göra
hela dagen. Lite tråkigt när korten slutade funka typ
30 min.. Det är ingen höjdare nu för tiden när alla
betalar med kort,,, =/ Men det löste sig tillslut.. =)


Jannes yngsta son, Leo, gick runt och bjöd på pepparkakor och godis.. =)



Och hans äldsta son, William (till höger) och hans kompis spelade
gitarr några timmar. Så duktiga så! =)


Jag fixade lite med rosett i blomman och maschaller.. =)


Nöjd med dagen! =)
Direkt efter jobbet så åkte jag till Anna, Niklas och Thilde. Johan och
barnen var redan där. =) Var himla kul att äntligen träffa dem!
Tack för en trevlig och mysig kväll! =)


Imorse satt barnen så fint i soffan och kikade i boken tillsammans.
Känns som om stunderna som de leker tillsammans iaf blir fler och fler!
Sååå skönt för det har vart tufft ett tag..

Ne, nu ska jag tvätta bort sminkert och göra mig redo för att gå och sova.
Har besiktning på bilen imorgon så jag ska åka buss igen.. =/

Godnatt med er... <3


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Värstans vad stora bröderna blivit! Den minsta är bra lik Janne va?

2010-11-29 @ 21:14:13
Postat av: Emma L

Vad roligt när man hinner sminka sej, tycker aldrig man har den tiden. Ska önska mej massa smink i julklapp så man ser ut som folk igen. =)



Du är fin!!

2010-11-30 @ 20:47:00
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0