Julgardiner.. =)
[DATUM: 2010-11-26 TID: 19:42:38]

Godkväll!!
Haft en bra dag på jobbet! Himla skönt!
När jag kom hem så hade Johan gjort god
mat så vi åt och efter det skjutsade han Jocke
och Moa till Sala. De skulle på fest. =) De
skulle ha hämtning inatt också. Man får turas
om och hjälpas åt när man bor här ute. =)


Mot jobbet...

Medans han var borta så slängde jag upp de nya
julgardinerna i köket och så fixade jag nya
vardagsrumsgardinen. Blev jättefint, men dte
kommer bli bra mycket bättre när jag får upp
ljusstakar, stjärnor, tomtar, änglar osv.. =)


Köksfönstret.. =) (Men som sagt inte klart än..)

Nu ville inte datorn ladda upp fler bilder...
Men jag ör nöjd iaf.. =)

Ska testa och ge Svante Ventoline ikväll.
Han har vart så tungandad på kvällarna
sista tiden. Jag misstänker att han har
förkylningsastma och vi blev rådda att
testa Ventoline och se om det blev nå
bättre. Annars ska vi höra av oss till
Barnmottagningen för vidare tester.
Ne, ska lägga barnen..

Kram kram .. =) Snaaart Idooool!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0