Gardiner!!
[DATUM: 2010-11-22 TID: 19:04:02]

Wohooo!!
Vart på Franzens tillsammans med mina duktiga barn! Svante satt superfint i vagnen och Stella busade med honom medans jag botaniserade bland julgardiner, julpynt, jackor, mm.. =) KOm tillslut hem med nya julgardiner till köket och vardagsrummet.


Köksgardinerna...
Ska försöka få upp dem i veckan. orkar nog inte ikväll..


Enkla men röda och fina gardiner till vardagsrummet.
Det är en kappa som mest är röd och så är den här kanten nertill.


Kom hem till finaste mannen och barnen blev superbusiga efter att ha vart så lugna och fina i affärerna. =/


Just ja! Jag glömde visa min fiiiina rosa kula som jag köpte i Stockholm igår! Den är sååå fin och gnistrar så vackert! Älskar den!!! =D

Nu ska jag kika lite och fundera på om jag orkar börja med nå julpyntning idag. Barnen är inte på sitt bästa humör... Kram på er... <3


Kommentarer
Postat av: ullis-gullis

men ååå så snygg nya bloggen är! riktigt riktigt nice!

kram på dej

2010-11-24 @ 07:36:09
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0