Galen/kärlek.. <3
[DATUM: 2010-11-27 TID: 12:28:19]

Ååhhh.. Har haft en mysig förmiddag med barnen.
Julmarknaden var mysig, men vi köpte bara med
oss chokladbollar hem. Mums! =)
Men påvägen hem var de såååå dryga! Ville inte
alls gå framåt, vände, sprang tillbaka och höll på
och jävlas. Visst, de hade kul, men jag höll på att
bli tokig. Jag ville gå hem och Stella hade sagt flera
gånger att hon var kissnödig. Så jag ville skynda mig..
Väl hemma på vår gata så skriker hon och blir alldeles
hysterisk: -Mamma jag har bajsat!! DEt kom baaajs!!
Paniik!! Ska jag sliter upp Svante och vi småspringer in.
Väl på trappen så seeeegar hon sig in och sen skriker hon
helt hysteriskt i hallen medans jag skyndar av med hennes
kläder. Men nej, inget bajs! Sen springe rhon in på toa, men
det kommer inget. Sen blir hon hysterisk över att sitta där.
Vet inte varför, för det var inget bajs på G, det kan jag se på
henne och jag vet inte.. Men det här kanske inte låter så värst
jobbigt men jag har dte lite tufft just nu.. Jag orkar inte med
allt som jag borde. Jag är trött. Orkeslös.
Som tur var så somnade de typ direkt när vi kom in. Så nu ska
jag sitta och vila, kanske sova middag och ladda upp för att
orka eftermiddagen.

Knäppte iaf lite bilder när vi var iväg. Vi hade mysigt, men antingen
så ska man vara två vuxna med, eller så behövs en vagn. Då vet vi det!


Jätteröd om kinderna.. Tyckte nästan synd om honom påvägen dit..


Bus i snön påvägen till marknaden.. =)


Vi åt korv och kikade i alla stånd. =)


Söt-Svante mumsar korv.. =) Det var provsmakning i
Handelsboden. De tog varsinn pepparkaka och lite saft,
sen fick de span på julkorven. Svante tryckte tre skivor.
Tanten tycte bara att det var "sååå roligt att de tyckte om"!
Hhmm.. Jag tycker man tar en när det är provsmakning.. Haha..


Osminkad och det är såå skönt! Har kliat lite i mina ögon.
Undrar om jag har lite lätt ögoninflammation jag med..
Har köpt nån salva till mig också som jag hade i ögat igår.
Är ju supertorr på ögonlocken. Igår sprack de och det blev små
sår precis i vecket på ögonlocket. Aj va ont det gööör!!


De skulle kramas hela tiden. Varje gång så ramlade
Svante och kom inte upp... Då fick man vända, gå tillbaka
och lyfta upp honom. Sen sprang han åt andra hållet. osv..


Båda skrattar som baaara den.. Stella har slängt av sig
vanten och Svante har tagit av sig mössan halvt...


Jäkla busunge!


Efter dte här började båda slänga av sig mössorna och
Stella gasta om att hon var kissnödig, fast honinte var det..
Irriterande...

Mor på en skör tråd checkar ut....

Kommentarer
Postat av: Malin

usch förstår dig hur det känns&är!

man är inte tiptop alla dagar, inte ens alla veckor.. :D bara man tar sig igenom dagen o de får mat och sova som de ska så är jag nöjd... :D:D

såg ut som en mysig promenad ändå.. hehe

2010-11-27 @ 13:50:10
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Becca

Jag beundrar dig som orkar allt du gör! Vore roligt att ses nån gång när vi har Max så barnen får leka tillsammans? Kram och ta hand om dig :)

2010-11-27 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0