Fuldag!
[DATUM: 2010-11-20 TID: 07:14:33]

Godmorgon!
Har en riktig fuldag idag... Kände det redan i sängen imorse.. Låg där och kände hur magen kändes alldeles pluffsig, hakorna gjorde sig påminda och armarna kändes dallriga innan jag ens gått upp.. Tråååk! Jag ska jobba idag och ikväll är det dubbel 40årsfest.. Jag vill ju vara fin. Känns som om det blir svårt idag... =( Men har baar duschat so far så jag ska försöka snygga till mig med smink. Får se hur det går..

NE, nu vaknade Svante. Ska gå och ta upp honom och sen börja storjobbet med att få mig arbetsklar.. =/
Kram på er.. <3


Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Jag väntar och väntar :D

2010-11-22 @ 12:38:23
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0