=)
[DATUM: 2010-11-28 TID: 07:46:40]

Godmorgon! =)
Lördagen blev trots allt händelserik! =)
På eftermiddagen fortsatte jag julpynta och sätta
upp gardiner. Men jag har fortfarande en hel del
kvar. Men det är rätt så mysigt! Fast det blir lite
stökigt när man donar och plockar om. Mycket
saker som åker ner i källaren under julmånaderna.

Vid sex så fort vi till Hanses och åt pizza tillsammans
med dem och Lövåsens. Himla gott och en supertrevlig
impulskväll! =)
NÄr vi kom hem därifrån vid 21.30 så kom Marcus och
Jenny över och snackade några timmar. Härligt att
träffa dem, alldeles för länge sen nu!

Lite bilder från Hanses..


De lekte med vatten.. =) De ser nästan lika stora ut! Men Stella står
ju lite ner med axeln och Svante står på tå och sträcker sig.
Jag köper numera 98/104 på tröjor till lillaman och det gör jag till
Stella också... =P Stora Svante! =)


Det sattes igång och måla! Tillslut målade alla barn. Alla från 1,5-16 år. =)


Gustav har blivit jätteduktig på att spela gitarr! =)


Anna-Lena (som både är gammelmoster och barnens dagisfröken)
läste sagor för Stella och Magda.. =)


Sen flyttade de in i soffan och myste.. <3


Svante satt och msyte lite hos favoriten Hans. =) Fast det var inte
så värst långa stunder. Myror i brallan var det! =P


När vi åkte hem gick de stora barnen ut och lekte i snön.
Det såg så härligt ut! =) Henrik gjorde en finfin snöängel! =)

Tog inga bilder när Marcus och Jenny var här tyvärr.. =(
Det vart en hilma mysig dag hela dagen igår. (Sånär som
på förmiddagen då...)

Idag ska jag jobba. Det är julskyltning så jag jobbar 12-16.
Ska bli riktigt mysigt att jobba. Såna här dagar är folk så
glada och uppspelta! =) Kommer nog få slå in en hel del
julklappar idag. Myspys!!!!!

Nej nu ska jag göra välling till mina små kottar. Johan
sover så gott och det ska han få göra så länge som möjligt! <3
Ha en mysig dag och kom in och säg hej om ni ska på stan idag!
Kram kram.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0