...
[DATUM: 2010-11-18 TID: 14:14:11]

Har känt mig lite piggare under mitten på dagen. Men nu börjar det smyga sig på igen. Börjar göra lite ondare i kroppen, ögonen svider, gör ondare att svälja igen och jag börjar känna mig varm om kinderna. Bara jag slipper en till natt som den förra.. =( Den var hemsk..

BLir iaf hemma imorgon och sen får vi se om det blir jobb på lördag eller inte... Måste ju bli frisk, dubbel 40 årsfest på lördag kväll och på söndag ska jag gå på Mia Skäringer - "Dyngkåt och hur helig som helst" med syrrorna och mamma. <3 Först skulle vi äta brunch på nåt mysigt ställe så det blir en kanondag! Måste alltså bli frisk!

Ne, nu ska jag ta och mysa lite till..
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0