En månad kvar!!
[DATUM: 2010-11-24 TID: 08:13:17]

Godmorgon!
Full fart igår så jag hann inte blogga. Skyltning hela dagen och vi är inte klara. Är rätt så nöjd med första fönstret tack vara vår duktiga praktikant! =) Guld värt! Efter jobbet bjöd Johan på finmiddag med potatis, fläskfile och beasås. Mums! Efter det skyndade vi vidare till mormor och Rolf på en snabbfika och Johan hjälpte dem lite och sen var det bara att gå hem och natta barn.
Hade fått lite roligt på posten iaf.. =)


Me like!!!! =D
Jag jobbar på Wason och de har väldigt bra kläder till lite äldre kvinnor. Men jag är en sucker för H&M, så är det bara! Kommer inte ifrån det! Hahaha.. =P

Idag blir det jobb och mera skyltning. Renate kommer vara där och det ska bli riktigt kul. Idag jobbar jag som vanligt till fyra. Skönt som bara den!


Turkos sminkning idag...


En ynka månad kvar till julafton! Gud så härligt! Nu vill jag börja byta gardiner och julpynta! Kanske hinner börja ikväll, får väl se.. =)

Nä, ska kika lite innan jag åker till jobbet.

Vad tycker ni om nya designen??

Ha en kanondag!
Kramar.. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

jäääklars!!! och jag tycker att jag har handlat på tok för mycket på HM!!! HAHA.. nu inser jag att det har jag inte gjort :D:D

de har massor med fint där, köper typ alla mina och barnens kläder därifrån!;)))



bloggen fick sig ett rejält lyft tycker jag! = skitsnyggt!

2010-11-24 @ 09:35:23
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Malin F

Jättefin blogg! Och snygg ögonskugga! :-)

2010-11-24 @ 11:38:57
Postat av: Hargitta

Skit snygg design Karin!!

2010-11-24 @ 12:21:32
Postat av: Anna k

Jätte fin blogg. Vill oxå fixa min! Va fick du betala? Kramis

2010-11-24 @ 14:39:03
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skiiit fin Karin!!!! precis som du ;-)



Puss

2010-11-24 @ 18:15:29
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0