Done today...
[DATUM: 2010-11-15 TID: 19:02:40]

Listform idag.. Enklast!

* Vart till Sala o röntgat mitt knä
* Handlat på Coop
* Gjort standard lunch med korv och makaroner
* Dammsugit
* Torkat golv
* Dammsugit i alla fönster
* Dammsugit alla lister
* Vattnat blommor
* Dammsugit hela källaren
* Tvättat och hängt tre maskiner
* Tagit upp en massa tvätt och lagt in i skåpen
* Gjort fint i köket X antal gånger...
* Tömt 2 diskmaskiner
* Middag blev det tacos igen. =)
* Snackat en massa i telefonen
* Läst med barnen, lagt memory, sparkat boll..
* Tvättat kleggiga ögon sjuttioelva gånger

Ja, det var väl min dag. Hiiimla nöjd! Har hunnit med massor!

Nu ska jag softa vid datorn tills det blir Topmodel kl.20. Eller ja, ska fixa pyjamas och borsta tänder innan dess också.. =)
Imorgon blir dte ÄNTLIGEN jobb! Johans mormor är gullig och tar barnen. <3 Efter jobbet så blir det antagligen afro. I hope so iaf! Har lite ont i halsen och knät är ju inte på topp, men jag kan ju stå och gunga lite iaf.. =P Hehe.. Kul att träffa Anna och svärmor iaf! <3

Ne, kika vidare var det..
Pussar...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad duktig du varit! En stjärna på himlen för dig <3



Själv har jag tokont i halsen =S



Om Stella ff klagar på örat så kolla upp det hos läkaren. Kanske behöver de också droppar till ögonen som Karl?? Känns som en otroligt envis sjuka iaf =(



Lyllo dig som får Afra, själv har jag ju så ont i halsen att jag inte vågar träna =S



Kramis

2010-11-16 @ 12:02:35
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0