CRAP!!!!
[DATUM: 2010-11-15 TID: 07:25:54]

Morgon morgon..
När Stella vaknade imorse så var hennes ögon alldeles igenmurade med gojs. ÖGoninflammationen har alltså blivit vörre... *suck* Jag har redan friskanmält mig på jobbet och Johan har ju sin egen firma.. What to do?! Jag vill verkligen komma och har vart borta massor. Först var det ju de där röda prickarna som Stella hade i ansiktet, sen blev det Stellas vattkoppor, jobba en veckan och sen kom Svantes vattkoppor och imorgon skulle jag börja jobba igen.. *suck..*
Får se om vi får tag på nån barnvakt. Annars får Johan faktiskt vara hemma.
Han har egen firma, men det är hans barn också!

Nä, nu ska jag borsta tänderna innan Britt-Marie kommer. Hon ska vara hemma med barnen medans jag är på röntgen.
Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Malin

skumt! båda våra har oxå ögoninflammation!! vi bor ju inte ens i närheten! måste vara nåt som går allover! :///

2010-11-15 @ 09:32:08
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Malin

usch är det jättevanligt med ögoninflammation?

jag förstår att det är det bland barn som går på dagis t.ex. Elias fick vara hemma denna veckan också, blir 2a veckan hemma nu, och när Anders ringde och sjukanmälde honom imorse så sa de att flera där hade det också, förra veckan.

Men Elias har ju inte varit där sen förrförra och vi har inte träffat knappt några andra alls, inga barn heller.. Elvin fick det först och sen Elias..

Nåväl går väl att undra och spekulera i evigheter!:)

Ska man ha någon särskild kräm eller räcker det att tvätta rent med lite vatten bara???

2010-11-15 @ 11:43:18
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0