Bilder! =)
[DATUM: 2010-11-22 TID: 13:29:53]

Har haft en härlig helg! =)
Jobbade på lördagen, sen fest för Monica och Hans som fyllde 40+40! GRATTIS!! =D På söndagen var jag till Stockholm tillsammans med mamma, Malin och Anna. Vi åt brunch på Clarion Hotell, strosade vi på stan och fikade lite. =)
Här kommer lite bilder:


Mormor och morfar var barnvakt! Tack! <3


40 åringarna!
GRATTIS!!!


Vi.. <3


Jag på brunchen.. =)


Anna hugger in! =)


Mami.. =)


Malinka.. =P


Sallad, melon och nå chipsgrejer..


Våfflor!!


Jag coh Anna gillar det här med brunch.. =P


Haha, Malin smygäter grädde.. Därför hon är så rund ommagen?! =P


Ne, inte bara gredden. Men bebisen! Hon har en sååå fin mage! <3


Smoothie from heaven!! <3


Liten del av efterrättsbordet.. Wonderful!!!!!!!!!


Köpte fina skålar till Stella o Svante som de kan ha fredagspuffarna i!


Tack för en härlig dag tjejer!!! <3
ÄLSKAR ER!! <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar er med! :)

2010-11-22 @ 15:20:04
Postat av: Jeanette

Clarion har den sjukt godaste hotellfrukosten i Sverige, så jag förstår att ni gick dit och möööös! I love it!



Vilka underbara och goa systrar ni är Karin <3

2010-11-22 @ 18:46:04
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Det är när man ser er härliga systrar som man kan sakna den syster man inte har! :P

2010-11-22 @ 20:00:29
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0