Besviken... =(
[DATUM: 2010-11-26 TID: 07:46:05]



Godmorgon typ..
Skulle vara härligt med fredagsmorgon om det inte vore för den här
åsynen på morgonen.. Lilla fröken Stella kom utspringande från sitt rum och skrek:
-Mamma, vi måste tvätta ögonen!! =(
CRAP säger jag bara.. Åh va tråkigt... Vi skulle ju hem till Anna, Niklas och Thilde ikväll..
Jag har verkligen sett fram emot den här kvällen, var ju sååå
länge sen vi sågs.. =( Jag är grymt besviken.. =(
Sen blir dte hela ännu värre för Johan kommer hem lite senare så jag
kan åka och jobba. Men eftersom att han är hemma idag så måste
han åka och jobba lite imorgon... Vår myspysdag går åt skogen..
Tur att jag inte tog åt mig sminkningarna av de två tjejerna som ringde.. =/
Tur i oturen kanske..?!

Ja, besviken på det som sagt.. Jag som skulle sätta upp julgardiner..
Nån som känner mig manad att komma hit och göra mig sällskap
och leka lite med våra barn medans jag byter gardiner?? =D
Får väl se hur dte blir med gardiner i helgen.. =/

Crap.. Ha en bra fredag alla andra! <3
Kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0