Bättre dag...
[DATUM: 2010-11-03 TID: 06:42:16]

Godmorgon!
Känner mig aningens piggare idag, men inte helt hundra..
Hoppas dock på en bättre dag. Blir fukost på Johansson idag med. Myspys. =) Det gillar jag! Sen jobb..

Pratade med mina chefer igår, om att jag sökt utbildning. Skönt att få det ur världen. Nu är jag bara vääääldigt spänd på att veta om jag kommer in eller inte. GÖr väl inte det bara därför.. =S Är sååå nervös! Flera veckor kvar tills jag får svar.. =(

Nä, ska gå och ta lite mjölk och special K så jag överlever till Sala sen.. Hehe..
Puss på er..


Kommentarer
Postat av: uLrica

oh vad gott med special k :)

2010-11-03 @ 08:39:59
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Emma L

Sökte du in på undersköterska utbildningen?? Har du jobbat inom vården förut, vill bara veta vad du ger dig in på. Haha... Hittar man det perfekta stället att jobba på är det ju ett underbart jobb iofs. Lycka till!!

2010-11-03 @ 09:15:25
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0