Bakat... =)
[DATUM: 2010-11-14 TID: 12:22:03]

Halloj!
Har bakat en kladdkaka tillsammans med barnen. Gick ju sådär.. Höll på att få frispel på dem... *suck* Men tillslut kom den in i ugnen och den blev nog helt okej. Vi får se framåt kvällen.. Skulle ha bakat mer direkt men jag orkade inte tjata och gnata mer på dem..

Vi fixade lunch och sen somnade de så gott. Pjuh!
Efter det har jag bakat hallongrottor med drottningsylt. Kommer bli smarr! Första plåten blev superfina. De tar vi med oss till Kicki och Lars sen. =) Men först blir det en snabbis till Västerås. Har helt slut på lipsyl och de hade inte det jag använder på Copp i Sala. Ni som känner mig vet ju att jag är svårt beroende av min lipsyl.. ;-) Så Copp i Västerås it is! =)
Ringde HSU och frågade om hon trodde att Svante var smittfri och det trodde hon så vi kan åka allihopa! Ska bli såå skönt att få komma iväg hela bunten. Har saknat det! <3


<3

Nej, ska gå och sminka mig nu!
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Copp? Är det nån ny affär? Hiihi...



2010-11-14 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0