Lång, men mysig dag!! =)
[DATUM: 2010-05-19 TID: 20:06:00]

Hej på er!
Idag har dte var en vääääldigt lång dag! Först så var vi till Kyrkis. Efter dte följde Jeanette och Karl med oss hem och åt lite lunch. =) Vid ett åkte de igen. Tvärr så vaknade Stella redan då.. Hon hade sovit typ 30-60 min.. =/ Det kändes ju sådär. men ändå har hon verkligen vart över förväntan hela dagen! =)
Vi tog lite mellis. Åt äpple och melon. Mums!! Sen gick en en promenad. Stella var jätteduktig och gick fram och tillbaka till dagis! =) Bra gjort!! =) Tog 30 min.

Sen ringde JOhan och fårgad eom vi inte skulle ha picknick. Så vi gick hem och fixade lite mackor och åkte och hämtade upp honom. (Att jag hade glömt matsäcken hemma kan vi ju bara missa.. haha..) Sen åkte vi upp i skogen och satte oss på en bänk som finns där. Åt lite mackor i solen och hade myysigt!! <3

När vi lämnat av Johan 3som skulle jobba lite mer så åkte vi hem till jeanette och lekte nån timme. Det var riktigt mysigt!! =) Tack för idag gumman!! <3

Nu sover Svante och Stellson lallar runt här. Johan jobbar än.. Ska snart lägga lillan och kika på Grey´s sen.. =) Imorgon ska nog jag coh Svante en sväng till Västerås och på eftermiddagen är det vernissage på dagis. Jag är ju med i föräldrarådet så jag ska vara där och fixa lite tilltugg innan. Blir nog bra..

Nej, här kommer lite bilder på oss innan vi lägger oss.. =)


Picknick!! =)


Söta Svante äter macka! =)


Underbar bild på en tjej som haft en riktig trotsdust för en stund sen..
Därav avsaknaden av kläder.. =P


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahaha, sista bilden på Stella är ju för härlig ;-)



Tack själv, det var jättemysigt och tack för idag också =))



Blogga på nu, saknar dina inlägg!



Kram

2010-05-20 @ 21:56:10
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Micaela och Yasemin

Vilka fina barn du har!

2010-05-28 @ 12:24:13
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0