Klippt!! =D
[DATUM: 2010-05-31 TID: 21:04:43]


Oj oj oj...
Nu vare klippt! Kort blev det! Hehe.. Kommer bilder sen. Men håller på bilderna. Blir en överraskning till kalaset imorgon för de som kommer.. =P Spännande! =)
Nu hoppas jag att dte blir bra. Är lite nervös att jag ska ångra mig, men tror inte det. Får se hur dte går med stylingen imorgon bara.. =S

Jag är tydligen poppis just nu! Sminkade ju och fixade håret på Louise i söndags. Jeanette vill att jag ska hjälpa henne med sminket på lördag. Hon ska på 30 årsfest. Nu ringde Linda och frågade om jag kunde hjälpa till och sminka och fixa hår på henne och en bekant till henne. De ska vara tärnor på Lindas bästa kompis bröllop. =) Himla kul!! Jag tror att det ska hinnas med. Ska prata med Johan när han kommer in.
Kul att det frågar iaf! Det visar ju att man gör nånting rätt... =D

Nej, ska prata lite med Stella som vägrar sova. johan lade henne för 19.30.
INTE SMART!! På tok för tidigt... Yeah, yeah.. Får väl se hur länge hon håller ut.. =/
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart du gör rätt! Du är bäst Karin, glöm inte det ;-) <3



Kramar

2010-05-31 @ 21:11:04
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0