Godmorgon på er!
[DATUM: 2010-05-06 TID: 09:13:29]

Godmörra, godmörra!
Känner mig rätt så pigg idag. Svante vaknade inget inatt (eller han var upp med Johan och fick en flaska, men det hörda jag inget av. Thanks my love!), Stella vaknade nån gång och ville komma in till oss. Hon kändes varm och jag gissade att hon hade lite feber. Men imrose så låg hon mellan 37,0 och 27,4. Inget i princip. Men jag tänker ha ehenne hemma från dagis för säkerhetsskull. Sen passar det vår dag bättre. Kl.13.10 ska vi till tandläkaren. Blir kul för henne att vara med. DEt är Svantes första besök. Sen kl.15.10 ska vi till bokbussen och lämna tillbaka böcker. Det blir också kul för dem också. Sen ikväll vid halv sex har jag försäldrarådsmöte. Så jag ska iväg på det. Spännande att se om det hänt nåt nytt. Jag har ju missat ett möte pågrund av förvirring och sen missade jag ett när vi vart i Idre.

Igår blev dte en sväng till Solna. Hälsade på Anna och Leo. Vi satt mest och snackade, åt lite lunch, jag dammsög lite och sen planterade vi en massa fina Penseér på hennes balkong. Blev jättefint! =)
På eftermiddagen kom Malin förbi, kul att se henne också! =)

När vi kom hem vid sjutiden så var Tomas här. Han bjöd på smörgåstårta så det var en riktig festdag! =) Riktig kanondag! =)


Svante åt själv! =)


Vackra Anna äter stenar.. =P


Tillsammans me Stella såklart! =)


Jag stack iväg och handlade lite fikabröd och jord.. =)


Mumsig vaniljbulle!!!!!!!!!!!!


Trött Svante hade sovit i Leos säng. Vaknade dock och var väldigt groggy..
Sötis.. <3


Gudomliga Leo är go i sin Bumbo... <3


Jag planterade fina blommor på balkongen! =)


Blev supersnyggt!! =D


Och en balkonglåda.. =)


Sötnos!! Stella i pyjamas och klackskor! Favoriten just nu!


Mysbarn i soffan! Kikar lite på Pingu på kvällskvisten.
Stella gick utan bloja en stund här. Men det slutade med en olycka.
Men hon går med på att springa utan en hel del nu. Men hon har fortfarande inte kissat på pottan. Det är ingen brådska för min del. Bara bra att hon vill gå utan så kanske hon lär sig att känna om dte kommer. =)

Tack för en mysig dag!! <3


Kommentarer
Postat av: Mickis

Tilde har inte heller kissat på pottan, men utan blöja vill hon vara. Lite drygt när man lär springa & torka både det ena & det andra :)

2010-05-06 @ 09:50:26
URL: http://whereareyou.devote.se
Postat av: Anna

Tack för en jättemysig dag - och jag är supermeganöjd med balkongplanteringen! Du är så jädra duktig!

2010-05-06 @ 10:32:31
Postat av: Anna

Men Stella hade väl inte 27,4...? Då är man ju nästan död... O hon var vid god vigör när vi pratade ju. ;)

2010-05-06 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0