Fy bubblan!! =(
[DATUM: 2010-05-11 TID: 08:54:27]

Godmorgon!
Va irriterad jag blir.. Centreringen funkar inte.. =/

Jaja, har inet vart nån bra natt. Svante som inte åt nån välling igårkväll vaknade några gånger och tillslut åt han. Men jag kunde inte ge honom vällingen för jag fick lov att springa på toa.. =( Johan är extra guld just nu! <3 Efter det sprang jag på toa en gång i timmen.. Bråttom, bråttom. Borde ju inet finnas nåt kvar i magen, men dte kommer massor iaf.. =( Vid fyra kom Stella in till oss. Hon låg och vred och vände på sig och tillslut gallskrek hon. Sen tog det 3 sekunder innan hon kräktes i vår säng. Lilla älsklingen. Tur aatt jag hade hinken stod brevid sängen fallom.. =/ Hann iaf bli lite i hinken.. Jag fick med mig henne in på toa och duschade henne och mig. Johan bytte i sängen och var jättegullig. <3 Sen lade jag coh Stella oss i sängen och läste lite bok tills jag somnade. Då gick Stellson ut till papsen (som egentligen skulle iväg till jobbet). De somnade tillsammans på soffan coh vaknade 7.40. Idag var det tur att han var egen företagare! =) Jag fick iaf sova nån timme till och det var såååå skönt! Savnte, ja han sov till klockan kvart i åtta! =D

Ja det var iaf ingen bra natt. Jag känner mig dock piggare än på flera dagar. Får se hur resten av dagen blir. Har fortsatt springa på toa.. =( Har gått ner 3,2 kg på tre dagar.. Ingen höjdare. Eller ju, kul att gå ner, men helt fel sätt. Kommer ju gå upp nrä jag börjar äta tyvärr. Men jag hoppas att lite kan få var akavr, men jag tvivlar.. =S Är iaf glad att jag sluppit kräkas so far. Nu håller jag bara tummarna för att det bara var en gång för Stellahjärtat.. <3

Nej, nu vaknade skruttan, eller ju hennes lillebror var snäll nog att gå in och väcka henne. Hehe.. Hon verkar piggare och har berättat att: "Jag kjäääktes": Gulle! Nu fick hon vila i soffan och kika på Pingu, det gillas. =)

Kram på er och ha en bra dag! <3


      

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0