Finally!! =)
[DATUM: 2010-05-12 TID: 08:42:09]

Gööödmöööring!
Skönt, nu funkar centreringen igen.. =)
Vet ni vad mer?
Vi verkar må bättre så sakteliga. Stella kräktes inge mer.
Svante bajsade bara 2 ggr igår. Jag var inte riktigt bra i magen igår, men idag verkar det stå bättre till. =) Nu håller jag tummarna att magsjukan är borta!
Tyvärr så är vi väldigt hostiga fortfarande. Jeanette pratade om 7 veckorshosta..
I hope not, för det är inte kul. Svante och jag har hostat hela kvällen och natten. Jag har haft galet ont i huvudet. Massa tabletter imorse och lite till sova så blev det bättre. Men tyvärr inte helt bra ändå.. =(

Har iaf hunnit hänga tvätt, vika en massa tvätt och klä på alla barnen. Haha.. "Alla barnen.." =D Nu börjar jag bli hungrig och ska försöka mig på lite frukost. Tidning idag, dte gillar jag! =)

Annars blir dte nog en lugn dag. Kanske dona lite här hemma om tillfälle ges. Tvätta lite och kanske ta mig an nåt projekt. Känne rmig jättesugen på att baka och laga mat. Men känns inte så kul om man inte är bra i magen.
Så det kanske får vänta nån dag..

Igår tog vi iaf en lite promenad på kvällskvisten och sen planterade jag lite blommor. Det var skönt att få komma ut lite efter 3 dagar isolerade. Hehe..
Men vi håller oss för oss själva i några dagar till. Vill inte smitta några fler. Får se vart det tar vägen idag. Blir det nåt mer idag så blir det nog inget jobb på fredag. Vill inet smitta hela Sala med magsjuka. Men jag hoppas att jag är bra..

Nej, frukost vare.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0