Dagen..
[DATUM: 2010-05-20 TID: 22:26:47]

Idag:

* Kl.9.00 Lämnat Stella på dagis...

* Kl.9.15 Jag och Svante åkte till Hälla och shoppade lite..

* Kl.13 mötte vi upp Johan hos hans farmor och fikade lite. Anna K kom förbi.

* Kl.14 åkte jag till Jeanette för en snabb snackstund. =)

* Kl.15 var jag på dagis för att fixa inför vernissagen.
   Det blev mysigt och mycket gott! =)

* Kl.17.30 cyklade jag till Gärdsbo.

*Resten av kvällen blev vi kvar hos Kicki och Lars.
  Johan meckade bil och jag åkte lite fyrhjuling med Tomas.

* Målat tånaglarna och kikat på Criminal minds.. =)

Fullspäckad men rolig dag! =)

Imorgon jobb 10-18. Sista dagen inför sommaren. 
Kram och godnatt!! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0