Bilder.. =)
[DATUM: 2010-05-29 TID: 12:41:42]


Våra fina barn! <3


Jag hämtade Stella och Jonna på dagis.
Hur söta är de inte?! <3


Död sork som Johan höll på att kliva på en morgon.. Hahaha..


Rejäl fläskläpp med mycket blod efter en rejäl vurpa..


Jag och Jeanette på Ladies Night på gallerian!


Svarta märken på glovet efter plattången som Stella slog på
medans jag sov.. TUR ATT DET INTE BÖRJADE BRINNA!! =S


Vi var och träffade Willmer 5 dagar. Väldigt bra gjort Linda och Nicklas!!
Han är huuur söt som helst!! <3


Man blir lite bebissugen! =P


Bus i det fina vädret!! =D


Äta sand är väääääldigt gott tycker Svante... =O


Efter att ha träffat Willmer så ska Stellas mjukisälg Aske ammas.
Självklart ska han ligga under en filt, precis som Willmer! Haha.. <3


Efter en busigt bad så slocknade Stella kl.18.10 på pappas bröst.
Hon vaknade inget mer efter det.. Trött tjej! =)


En sväng till Avesta med bästa Jeanette och pojkarna. <3


Vi firade Martins 16 årsdag! Grattis! =)


Svantes lockar fick ryka. Han var såå duktig så!! =)
Tack Monica!!


Stella blev också klippt.
Monica, du är en pärla! <3


Svantes nya frilla. =)
Johan och Jeanette var här och åt tacos igår.
Himla rolig kväll! Det får vi göra om snart igen!! =)


Barnen lekte kanonbra igår!
Efter att vi inte sett till nåt av barnen på en lång stund så gick jag och
kikade till dem. Då satt de i en ring på golvet och lekt! SÖTA!!!


De hade verkligen jätteroligt!! =)


Tills det blev två trötta tjejer... =)


Jättegosiga! <3


Jeanette muntrar upp en trött Karl.. =)


Söta tjejer som kom riktigt bra överrens ikväll! Jättekul!! =)


Sovit skönt?!
Hehehe...

Har vart fullt upp på sista tiden coh resten av helgen och veckan är också fullspäckad med roligeheter! =) Imorgon är dte massor med morsdag firande och sen ska jag sminka en tjej till balen. På tisdag fyller jag 25 år och Svante börjar sin inskolning på dagis. På torsdag fyller Svante 1 år!
Det blir massor med kalas och annat kul! =)
Nej, nu ska jag ta en bit rabarberpaj som Jeanette hade med sig igår! Mums!
Sen måste jag duscha inför festen i Olsbo ikväll! =)
Kram på er! <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, vilket roligt bildcollage av veckans händelser! Du får maila över lite bilder på mig sen, haha. Du är den ende som lyckas fånga mig ;-)



Puss på dig underbara vän!

2010-05-29 @ 18:11:40
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0