Tung i huvudet...
[DATUM: 2010-03-11 TID: 14:15:30]

Känner mig verkligen inte på topp idag...
Några bakslag som vi inte behöver gå in på och sen sömnen som saknas. Barnen har sovit om varandra och jag har inte sovit alls.
Stella verkar iaf piggare nu efter lunchen.



Vi tog en sväng till affären och fick i oss lite frisk luft. Det var riktigt skönt och välbehövligt! =) Fick en fin bild på våra vackra barn också! <3

 

Nu vill Stella läsa och "Den glada grisen" så jag ska väl sätta mig i soffan. SEn ska vi börja förbereda maten tills ikväll. Tänkte överraska min älskade man med fint kött, potatis, bea och så bananpaj och vaniljglass till efterrätt. Det förtjänar han! Så himla duktig och han gör mig fasligt stolt!!! <3
Ha en bra dag nu iaf! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh kul att du är tillbaka Karin! Har kikat in här lite då & då. Kul att du fått löpband, tycker det är super att ha hemma!!! Du ska se att motivationen kommer tillbaka, kram!!!

2010-03-12 @ 21:25:56
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0