Tisdag..
[DATUM: 2010-03-16 TID: 08:45:36]

Hej på er!
Skönt att man inte är ensam med trotsiga och skrikiga barn. Fått mycket medhåll från föräldrar med barn i liknande ålder. =) Tack för stödet! =)
VI fick iaf en ganska så mysig kväll tillslut. Åt toast och Stella åt det! Blev så glad, för pizza brukar hon vägra. Då äter hon bara pizzasallad, kebab och sås. Haha.. =) Efter det så duschade jag med båda barnen, myyyysigt! Och sen blev kvällen lugn.



Idag blir det också en hemmadag om det blir som jag har tänkt. Ska ringa Anna (syster Anna) och snacka lite tänkte jag. Kanske börja skriva lite på packlistan till Idreresan. =D Och sen ikväll är vi bjudna på mat till Tomas. Det var hur länge som helst sen vi var hos honom, så det ska bli kul! =)

Nu håller jag tummarna för att Stella har en bättre dag idag, men jag tvivlar. Var ändå imponerad av mig själv som behöll lugnet hela dagen igår. Var riktigt lugn och sansad. =D

Nej, kika lite bloggar innan jag ska fixa mig.
Kram kram..


Kommentarer
Postat av: anna

har en kille som är några månader yngre än din stella o han har kommit i värsta trotsåldern. vi har precis kommit hem från en semestertripp till thailand o jag skulle behöva ännu mer ledigt för att vila upp mig. det härjas o tjatas från morgon till kväll. hur jobbigt som helst, så jag förstår dig. pratade med min svägerska idag o hon sa att 2-årstrots kan liknas vid tonårstrots...

borde kanske inte skriva det här men jag gör det ändå. hörde en gång på tv eller radion att man med sitt 3-åriga barn har runt 10-11 konflikter i timmen, 7 mildare o 4 lite allvarligare. vet inte om man ska tro på det men kan ju vara tänkvärt.

2010-03-16 @ 15:51:26
URL: http://fruganjansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0