Snabbis...
[DATUM: 2010-03-29 TID: 10:17:07]

Hej på er!
Blev en sådär kväll i lördags. Var inte helt pepp och hade en rejäl dipp under kvällen.. =( Hotellet var sådär. Var inte riktigt på humör. Kände mig obekväm.. =/

Igår var det dop och resten av dagen var jag trött.

Stella vill inte riktigt blir frisk. Feber igår och hon åt knappt nåt på hela dagen. Idag har hon inte heller ätit. Har fått i henne en halv glass och två ostskivor.. =( Föör lite, hon vill inte ens ha välling.. Hon har iaf ingen feber idag.
Nu sover hon igen och Svante har precis somnat. Så jag tänker också gå och sova. Är så trött..

Jag vill göra nåt, jag vill åka till stan och byta lite grejer som behövs bytas och så måst e vi handl alite mat. Men vill inte dra ut Stellurt på stan. Imorgon kanske..
Idag får vi vila och sen baka lite kanske..

Nej, sova vare!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0