Skrik! *suck*
[DATUM: 2010-03-15 TID: 16:20:15]

Skapligt trött i huvudet efter en faslig massa skrik!
EGentligen så trotsar hon väl inte sååå mycket, men hon testar gränser och skriker en massa. Väldigt jobbigt för mamma och pappa! =/
Nu sitter hon iaf lugnt och glatt och kikar på Pingu efter 2 timmars skrik.. Pjuh!!

Efter att ha pratat med Jeanette i telefonen så har jag bestämt mig att ha Stella hemma från dagis minst tills på torsdag. Usch och fy för magsjuka! Sen att varannan status på Facebook handlar om att folk är magsjuka gör ju inte saken bättre. =S


Dagen började ju bra. Då hjälpte hon mig att plocka ur diskmaskinen...


Inte fullt lika nöjd efter påklädningen....


Vi var ute på lite olika uppdrag på eftermiddagen.
När vi kom hem så blev hon såååå arg och ville ha ytterkläderna på sig.
Efter dte har hon skrikit konstant i två timmar.... *SLUT MAMMA!!!*
Men äntligen har hon lugnat sig coh tittar på Pingu en stund... Pjuh...

Nej, fundera ut nån kvällsmat kanske...
Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Härligt att du är tillbaka och bloggar igen!

2010-03-15 @ 16:29:07
URL: http://tessanl.bloggsida.se/
Postat av: stina

oo ha kvar henne hemma..ni vill inte ha magsjuka, jag lovar:) Känner igen mig väldigt mycket för neo testar alla gränser som finns nu! Han som varit så snäll jämt, kastar sig på golvet om han blir arg eller tillsagd...det går väl över:)

Ta över Schelins konditori, har hört att dom ska sälja:P

2010-03-15 @ 16:53:11
URL: http://stinibini.blogg.se/
Postat av: stina

oo ha kvar henne hemma..ni vill inte ha magsjuka, jag lovar:) Känner igen mig väldigt mycket för neo testar alla gränser som finns nu! Han som varit så snäll jämt, kastar sig på golvet om han blir arg eller tillsagd...det går väl över:)

Ta över Schelins konditori, har hört att dom ska sälja:P

2010-03-15 @ 16:53:56
URL: http://stinibini.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad jag känner igen det där, Alde hade en period i höstas när det bara var så himla mycket trots. Nu har det kommit tillbaka igen, fast nu handlar det om att hon ska göra allt själv och när det inte går blir hon så arg.

Kan rekommendera en bok som heter Trotsboken, den har varit jättebra tycker jag för att förstå lite hur det är ur barnens perspektiv.

2010-03-16 @ 07:08:40
URL: http://emmafahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0