Pissnatt....
[DATUM: 2010-03-11 TID: 08:23:21]

Bara för att natten igår var kanon så blev den här riktigt pissig.. =(
Stella sov fyra timmar på eftermiddagen. Sen lade hon sig redan vid 19.30. Hon vaknade igen vid halv tolv och hade 40 graders feber. Hon fick alvedon, dricka och ny blöja. Sen blev hon såååå pigg! Vi var vakna i tre timmar. Hann se en film och knöla en massa.. ´=/
Sen sov vi till 6.30, sen var det dax att gå upp. Jag var såååå död.. Nu börjar jag komma igång lite iaf. Ska nog klarar dagen. Men det var tufft... =(



Stella har fortfarande 38 graders feber. Svante är feberfri, undrar vad hon har fått för sjuka.. Hoppas vi andra klarar oss iaf. Inte så kul att var asjuka och behöva vara hemma. Skulle verkligen vilja åka iväg och göra nåt...

Johan kikade på löpbandet igår. Verkar vara fel på en lite kabel som håller koll på hastigheten. Ska försöka beställa en nu idag.
Håller tummarna att det bara är det nu! =)

Nej, kika lite bloggar och så innan jag klär på mig.
Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar dig en fin dag Karin! Och att Stella blir frisk.. Kramar

2010-03-11 @ 09:15:10
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0