Pissnatt....
[DATUM: 2010-03-19 TID: 06:23:17]

Usch vilken jobbig natt...
Ändå har dte vart johan som har gått upp. Jag ska ju jobba så  jag har skickat upp honom. Men jag har ju ändå vaknat och haft svårt att somna om. Först vaknade Svante vid halv ett och ville inte somna om. Tillslut så somnade han och J kom tillbaka. Vid halv två så vaknade Stella och ville komma in och sova hos oss. Det gick iaf fort. Sen vid halv fyra så vaknade Svante och vägrade somna om. Så Johan har vart uppe sen dess... =( Stackarn..
Hoppas han hinner vila nåt på dagen iaf... <3 Du är bäst!!

Nej, kika lite snabbt innan jag ska in i duschen och sen fixa mig.
HOppas att ni får en bra fredag! Kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0